zondag 5 oktober 2008

Nog even achteraf

.
Ik stond net bij de shoarmatent, er gebeurden wat kleine dingen en ik stond al te bedenken hoe ik dat in mijn blog ging zetten. Oh nee, ik ben niet meer aan het fietsen. Pff ik moet ook niet zo iemand worden die iedere kleine gebeurtenis gelijk op d'rlui weblog zet, alsof het allemaal heel boeiend is. Of ben ik al zo iemand?

Zo, even een paar foto's toegevoegd aan het vakantieverhaal.


Hier geldt trouwens ook weer, het is waarschijnlijk beter als je begint met lezen bij het begin, donderdag 25 september (klik hier), en niet direct hieronder bij het einde. Tegen het eind begin ik namelijk af en toe behoorlijk oeverloos te bazelen, dat komt omdat ik dan met mijn laptopje de hele dag in de stad rondhang en niet veel beters te doen heb dan iedere idiote gedachte die in mijn hoofd opkomt maar neer te typen. En volgens mij kan je daar beter langzamerhand naartoe werken dan zo middenin te vallen. Ach nou ja, doe ook maar waar je zin in hebt.
.

Geen opmerkingen: